söndag 16 oktober 2011

Besvikelse på Brick Lane

Det här med indiskt på Brick Lane brukar ju vara ett säkert kort, så jag var full av förväntan när jag satt och väntade på min Palak Paneer på Preem Restaurant tidigare ikväll. Servitören var visserligen lite smått aggressiv i sin framtoning, men stället var fullt så det tolkade jag som ett bra tecken. Tyvärr visade sig min Palak Paneer vara något av en besvikelse. Den smakade nämligen ingenting. Alls. Krämig, med en vag hint av kokos (av någon anledning) - och det var det. Jag halade diskret upp ett kuvert salt ur väskan (när man brukar leva på gratis hare krishna-mat lär man sig att vara förberedd), men det gjorde ingen större skillnad så hit kommer jag nog inte att gå igen. Det tycker jag inte att ni skall göra heller - välj ett av de andra ställena istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar